Welkom op Blog site John & Anna

20 oktober 2019 - Rozenburg, Nederland

Wij zijn John en Anna en wij wonen in de buurt van Rotterdam. Wij zijn dol op reizen door USA. Elk jaar ontdekken wij een nieuw gebied van dit mooie land.

Vanaf 2004 gaan wij naar dit super relax land. Na New York in 2004 en de reis naar New York / Florida in 2005, hebben wij in 2006 onze eerste grote rondreis naar Westcoast gemaakt.

In het begin gingen wij 1 per jaar naar USA, de laatste jaren zelfs 2 of 3 keer. Het is erg verslavend :-) Wij hebben bijna alle staten gezien behalve Boston gebied, Alaska en Hawaii.

Schermafbeelding 2019-10-20 om 14.25.58

Wanneer wij weer in VS landen hebben wij beide hetzelfde gevoel: ... it feels like we are home 😀

Onze blogs zijn niet echt typische "pure" reisblogs. In deze blogs kunnen jullie ook " zien"  (via Anna lens) en "lezen"  (via John's toetsenbord), wat wij tijdens de reis meegemaakt hebben en wat onze observaties zijn tijdens deze reizen.

Veel plezier met het lezen en tot volgende blog

Anna & John

Hoe vind je de Blogs - zie onder:

Reis 2011 - Deep South (TX, LA, MS, AL, TN, KS, OH) http://www.anjo.reismee.nl

Reis 2012 - NYC + Southwest (AZ, NM, CO, UT, NV) http://www.anjo.reislogger.nl

Reis 2015 - Washington, Canada, Idaho, Oregon (WA, CA, ID, OR) http://www.joan2015.reislogger.nl

Reis 2018 - Johnson City (TN) + Southwest (NV, UT, AR) http://www.joan.reislogger.nl

Schermafbeelding 2019-10-20 om 14.46.34