Zaterdag 31 aug 2013 Ongeveer 48 hours to deadline.

31 augustus 2013 - Rozenburg, Nederland

Hallo Lieve en aardige vrienden en vriendinnen.

De vakantie is ook voor ons weer aangebroken. En de insiders weten dat we die meestal doorbrengen in het natuurrijke Amerika (zeker geen politiek bedrijven he). Ook dit jaar weer een blog schrijvend rijden wij door het prachtige landschap op zoek naar avontuur en spanning. Als jullie virtual mee willen rijden dan zou ik zeggen lees en bekijk deze blog en huiver.

Onze reis neemt een aanvang in Chicago. Na eerst even wat oude vrienden daar bezocht te hebben vertrekken we na 2 dagen up north langs het Michigan Lake, welke we geheel zullen omtrekken.

michigan-lake-lightning-nature

Schitterend plaatje van Michigan Lake, maar deze
 spanning zoeken we niet echt.

Veel lees en kijk plezier, tot spreeks.

Route 2013

1. Petra:
    31 augustus 2013
    Ik wens jullie natuurlijk heel veel plezier, en kijk uit naar wat jullie nu weer gaan beleven;-) Dat wordt voor de thuisblijvers en meelezers weer smullen.
  2. Monique:
    31 augustus 2013
    Een hele fijne vakantie, veel plezier, ik ben benieuwd wat jullie allemaal weer te wachten staat en ook wij lezen weer gezellig met jullie mee.
  3. Tanja:
    1 september 2013
    Ben benieuwd wat jullie deze vakantie gaan beleven..... ;))) Veel plezier en geniet ervan xxx
  4. Mireille:
    1 september 2013
    Heel veel plezier! Enjoy, laugh and relax. En laat ons meegenieten.
  5. Carla:
    2 september 2013
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie....en geniet ervan en kom weer gezond terug!!!
  6. Jullie buurvrouw:
    2 september 2013
    Hey globetrotters, we wensen jullie heel veel plezier en veel fijne reiservaringen!
    We zullen op afstand meegenieten.